sayang Afia & Danish ! :*


11.03 p.m. , aku tak tidur lagi . memang ohsemm gila ahh . macam mana nak tidur dengan rumah riuh rendah dengan satu family . mula dari hari Isnin hari tuu , cukup 1 faimly berkumpul dekat rumah . yeayyy ! seronok . malam tu dinner sakan weyy . sila jeles :P act , Kak Ija aku mai tidur sini dengan family dia . abang ipar aku kena pergi outstation dekat KL . tinggal la Kak Ija aku nie dengan anak dia , Afia . pak dia tak dak , aku buli budak Afia tuu . okey , tipuuu . haha . aku cuma mintak tolong dia buang kertas yang aku tak guna dah  masa aku  buat homework jaa . tak buli en ? ;D

minggu nie series syok . yang paling lawak bila tengok kerenah Afia & Danish . anak sedara aku dua orang nie . they look like a twins weyy . aww , comel <3 macam akuu . ksenyapp . Kak Mimi aku agak kejam . harhar . dia usik dua orang kecik tembam niee . lawak gila doe bila tengok reaksi depa . kadang kadang dua orang kecik tembam nie dok buli aku , pukul aku . kureng betul . tunggu apa lagi , tangan aku ringan ja bagi dekat depa . tapi depa watlek jaa , siap senyum lagi . ohh , kuatnya iman hampa . jom usha sikit gambar dua kecik tembam niee :>


Nur Fayyadhah Afia 

Muhamad Danish Zulhilmi


Afia & Danish . me love youu so much , sayangg ! :* kbai .