kemas kelas :D


heyyyy , apa khabar ? sihat tak ? okeyy , Mira letih sangattt hari nie . baru ja balek sekolah . tadi p kemas kelas , kena cat bagai . habis muka nampak macam badut . tapi still omeyy lahh . HAHA . kay , perasann :P Mira cat comot gila ,  nasib baek lah cikgu tak marah . untuk cikgu , soryy . rilek r . budak baru belajar memang cenggini :D

ada yang mai lambat . janji pukul 8 , pukul 9 baru sampai . memang **** betul ahh kann ? geram gila woi . Mira punya la bangun awal , mai mai sekolah , tengok tengok ada 3 4 orang ja . haishh , memang nak makan penyepak sungguh depa niee . lepas cikgu sampai tu , cikgu suruh kami buat apa yang patut dulu . cikgu tanya sapa nak ikut dia p beli cat . act , Mira nak ikut . tapi  Nadia tak nak pulak . sekeh jugak budak niee . Mira dah la bersemangat nak p . last last budak omeyy dua orang nie ha yang p , Munirah & Mani . ewahh , capital M lagi tuu . bukan capital N okeyy . k , senyapp ==' seriesly hari nie best . rugi sapa yang tak mai . ada yang bagi alasan nak balek kampung la , apa laa . kalau hampa tipu , Zue cakap dia tuntut dekat akhirat . jyeahh , bersedialah wahai pentipu pentipu sekalian XD

untuk miss F , hang dah la mai lambat , pastu ada hati nak balek awal . aku tak boleh nak kata paa . tu hak hang . dah la mai lambat , pastu tak buat kerjaa . dok p berjalan jalan jaa . perhh , baek hang angkat kaki belahh . soryy to sayy . bukan aku sorang ja yang tak puas hati dengan hang , ramai lagi . tapi depa rahsiakan . sekarang biar aku terus terang , kan senang . laen kali kalau mai setakat nak tunjuk muka , baek tak payah . aku pun boleh buat . tapi aku tak sanggup . aku tak sanggup tengok kawan kawan aku yang laen bukan kerja sendiri . aku mesti tolongg ! tu akuu . tapi kalau hang , no komen . dahhhhh , stop cakap pasal minah tuu . Mira dah sakit hati . sebelum balek , Mira cepat cepat p cuci cat yang melekat dekat tangan la , tudung laa , muka . ehh , kami posing jugak masa buat kerja tuu . tapi gambar tu ada dalam camera Raihana , Amirah & Anis . weyyy , nanti upload tauu :D

p/s : Mira & Dean dah tak dak apa apa . we are nothing noww ! just be a friend . jyeahh , sayang kau kawan . maafkan Mira okeyy ? :')